יאשיהו רפורמות

הרפורמה: עיצוב חדש, ליצור מחדש את מהשמדה. בראשית 1: 1 בתחילת הכל, ברא אלוהים את השמים ואת הארץ. 2 הארץ הייתה בשום אופן, זה היה ים עמוק מכוסה חושך, ורוח אלוהים מרחפת על פני המים.

3 אלוהים אמר “יהי אור!”

ויהי אור. 4 כאשר ראה אלוהים האור כי טוב, מופרדים מן החושך 5 וקראו לה “היום”, והחושך הוא קרא “לילה”. כך השלים היום הראשון.

את דבר אלוהים נכנע, כי הוא יצר RECREA הושחת.

יאשיהו (Heb. יאשיה [u] [L, 3], אולי “יהוה בריא [אומר]” או “יהוה אשר מרפא [אומר]”

1. נשיא השש עשרה של הממלכה הדרומי של יהודה. מלך 31 שנים (C-640 C 609 לפני הספירה, 1 Kings 13:2, 2 מלכים 21:24, וכו ‘). הוא היה מלך בגיל 8 שנים לאחר שאביו אמון שלו נרצח על ידי אנשי החצר של ארמון (2 Chr 33:21-25, 34:1). בשנה ה -12 למלכותו, כשהיה בערך בן 20, הוא החל לטהר את ארצם של הבמות, הרס מזבחות הבעל, פולחן האשרה של תמונות שאריות אחרות של פגאני (34:3-7). הפעילות הדתית להרחיב את שטחה של ממלכת ישראל לשעבר (V 6), להיות לטובתם חולשה אשור באותן שנים. יתכן כי במחוזות אשוריים של מגידו ושומרון הפסיק לעבוד, וכי יאשיהו נכנס ואקום פוליטי להקים רשות שלהם באזור. לאחר מכן יכול לבחור מגידו, עיר בלב ליבה של הממלכה לשעבר, להתמודד עם צבא פרעה נכו עם שלו. האירוע הגדול ביותר של חייו היה בשנת 18 של שלטונו, כאשר הגילוי של גליל של משה Leyde הבית מגורה תחייה דתית לאומית. המסר שלו, כאשר קראתי לפני המלך, עשה רושם עמוק על אותו. משוכנע שהוריו לא חי עד לתקנות אלוהיות, חשש הקללות מורגשת על ידי משה התנפלו עליו מלכותו, ולכן שלחו כמה גורמים אל חולדה הנביאה עצה. היא אישרה את החששות של המלך, אך הבטיח לו כי אלוהים יביא עונש על יהודה חזה במהלך חייו, מאז הוא עשה כל שביכולתו כדי לחיות חיים קדושים (2 22:8-20 מלכים, דברי הימים 2 34:14-28). יאשיהו הכפיל את מאמציו לחסל עבודת אלילים עבודת האלילים של הממלכה שלו, הביאה את מנהיגי המדינה להיכנס לברית חגיגי עם אלוהים. חג הפסחא נחוג באופן לא נערכו מאז ימי שמואל (2 מלכים 23:1-25).

מבוא

1 R 131 ירבעם בעוד שריפת קטורת על המזבח, איש האלהים בא מיהודה אל בית אל, מ ה. 2 הוא בכה מול המזבח על ידי מצוות ה ‘ואמר: “מזבח מזבח, כה אמר ה’:” אל ביתו של דוד בן בשם יאשיהו ייוולד, להקריב מהם עליך את כהני הבמות להקטיר עליך, ואתה לשרוף עצמות של גברים. “”

3 באותו יום הוא נתן שלט: “זה סימן אשר ה ‘דיבר. המזבח יהיה שכר הדירה, ואפר על זאת, יש למזוג”

4 כאשר ירבעם המלך שמע את האמרה של איש האלוהים אשר קרא על המזבח בבית אל, והושיט את ידו מעל המזבח, לאמר: “להחזיק אותו.” אבל הוא הושיט את היד אל האיש של ה ‘יבש, ולא יכולתי ליישר. 5 המזבח נשבר ואפר שהושקעו בו, על פי סימן שהאיש ה ‘נתן מצוות ה’.

רפורמה ההרס EMPIEZAPORLA מזבח אינם בעלי אלוהים בלב, דרך WORD

גם עבור רפורמה מתחיל לעלות מסמכי חורבן בניה

רפורמה התחלות זמן למתן צו, אחרת יגיע הרגע אלוהים עצמו צורכים הפרה המעורבים לצורך הקמת ידי המסדר.

2 ° R 22

1 יאשיהו בן שמונה מחלת הפה כאשר הוא הפך למלך, והוא מלך בירושלים 31.ושם אמו היה Jedidah, בתו של עדיה היה Bozkath. 2 עובדות יאשיהו היו ישר בעיני ה ‘, זה נמשך לאורך כל ההתנהלות של דוד, האב הקדמון שלו, בלי לחרוג ממנו בכלל.

העלאת רפורמה מתחיל שיקום מכשירים, בדרך יאשיהו שחזרו מסדר (אב קדמון דוד שלך) במקום להישאר בהתאם המאה הנוכחית (AMON שעשה אביו רע ומת)

2 ° R 22: 3 בשנת 18 יאשיהו שלח המלך שפן בן בנו Azaliah של משולם, הסופר, בית יהוה לאמר: 4 “לך לראות את חלקיהו הכהן הגדול ואומרת לו לאסוף את הכסף הביאו אל בית ה ‘נאסף מן העם על ידי שומרי הדלת. 5 כדי להיות בידי הפועלים, אשר אחראים על ארגון בית יהוה, כדי לספק את זה למי לעשות את העבודה של הבית של הלורד, שתיקן את הסדקים 6-A נגרים בתים, ובנאים, מורים, ולקנות עצים ו אבני גזית לתקן את הבית. 7 אבל זה לא מתבקש חשבונות וניהול הכסף שהם אמון, כי הם עסקו בנאמנות ”

מטעם מתחיל ושחזורם של המנהל על ידי לב של אלוהים.

VA שיקום בליווי מה אנו מציעים את ה ‘.

ריצה של שחזור של המלך בידי משרתיו הדיילים טובים.

כינונו של סדר (לב דוד)

המשכיות של סדר (לב יאשיהו)

8 אז חלקיהו הכהן הגדול אמר שפן הסופר, “מצאתי את הספר של בית Leyen של ה ‘.”

הפרעת לא לתת ראה מה לראות ולשמוע: דברי אלוהים חיים.

הפרעת אלא אם במילים אחרות הימנעו לשמוע את דבר אלוהים

כאשר ההפרעה נגמר הכהנים הם הוסמך ואז מצא מילה טובה להזמנת רואה ושומע שמאלה.

ו חלקיה נתן את הספר שפן, שקרא אותו. 9 אז שפן הסופר הלך לפני המלך דיווח אומר:

“עבדיך, הצטברו הכסף הנמצא בבית המקדש והם יישלחו אל הפועלים, שאחראים לסדר את בית ה ‘.

10 ואת שפן הסופר אמר המלך: “חלקיהו הכהן נתן לי ספר.”

ו שפן לקרוא אותו לפני המלך. 11 ויהי כשמע המלך את דברי ספר התורה, ויקרע את בגדיו, ד 12 ולאחר מכן נתן את ההוראה חלקיהו הכהן בן אחיקם של שפן בן עכבור של מיכיהו, שפן הסופר, ואת המשרת עשיה של המלך: 13 “לך לשאול את אלוהים בשבילי, על ידי העם ולתמיד יהודה, בדבר דברי הספר הזה, כי כבר נמצא, וזה הכעס הגדול של ה ‘, כי הוא הצית נגדנו, כי ההורים שלנו לא שמעתי את דברי הספר הזה ולא פעלו על פי כל מה שכתוב בו. ”

כשהבית המנהל להבין, כי פקודת המילה לא היה להביא תוצאה OBEDECIDAN אלוהים מצווה את עמו ענישה תוכחה.

(המשפט מתחיל בבית ואז לעולם, ואז להביא את הסדר והשלטון של אלוהים)

כשהבית המנהל לממש את סרבנות לקרוע את בגדיו, ולבכות תשובה HUMLLAN ללבוש את השמלה החדשה של חסד אין הפסקות אור.

14 ואז הכהן חלקיהו, אחיקם, עכבור, שפן ואת עשיה, הם הלכו חולדה הנביאה, אשתו של הבן Shallum של תקווה בן חרחס שמר הבגדים, אשר גרה בירושלים ברובע החדש של העיר, ודיבר ella.e 15 היא אמרה, “כה אמר ה ‘אלוהי ישראל:” תגיד גבר מי שלח אתכם אלי: 16 “כה אמר ה’: אני אביא על המקום הזה ועל יושביו , את כל הרע שנאמרו של הספר שקראת מלך יהודה, בן 17 כי הם נטשו אותי ושרפו קטורת לאלים אחרים, מעורר את הכעס שלי עם כל העבודה של ידיו. הכעס שלי נדלקה על המקום הזה ולא יכבה “.18 אבל מלך יהודה אשר שלח אתכם לשאול ה ‘אומר לו,’ כה אמר ה ‘אלוהי ישראל: כי אתה שומע את המילים בספר 19 והלב שלך היה רך לך ענווה עצמך לפני ה ‘לשמוע מה דיברתי על המקום הזה ועל תושביו, שיהיה שממה ואת הקללה, ועל כך שמלות קרועים לבכות בנוכחותי גם שמעתי אותך, כה אמר ה ‘. 20 על כן אני יעשה לך להיפגש עם ההורים שלך: אתה ייאספו אל הקבר שלך בשלום את העיניים לא רואה אף אחת הרעות החולות את זה אני אביא על המקום הזה ‘”.”

והם הביאו את המילה מלך.

כאשר המנהל שם בית להבין את המילה הזאת הפה הנביאים ואז להוועץ אלוהים שרי, העם ובין ממלכת על המילה של אלוהים הוא נמצא על ידי בהזמנה (, השפלה תשובה, לקרוע את הבגד הישן, פולחן).

כשהבית המנהל יש לב לאלוהים להיות הציל אינם נותנים את דבר רע.

אבולוציה DELA רפורמה

פירסום שופטים: הם עשו מה שנראה נכון.

שמואל: זה היה דברי אלוהים חיים וסדר מבוססת.

סדר: הוא הורה על הכלל.

הממלכה: רפורמות לפני מה היה פגום.

שופטים, שמואל, דוד, יאשיהו.

יחזקאל 02:01 הוא אמר, “בן אדם, ב לעמוד על הרגליים ולדבר איתך.” 2 לאחר השיחה, ניגש espírituc בי ולהגדיר אותי על הרגליים שלי, שמעתי אותו מדבר ד אלי.

כשעמד לפני יהוה הוא להקשיב קולך להתמלא ברוח.

בעמדה לפני ה ‘היא תקום על ידי רוח.

כשעמד לפני יהוה היא, אתה אומר דברי הרוח.

2 טימותי 2: 19 אבל את הבסיס של ה ‘ויעמד בטוח, שיש זה חותם: “ה’ אינה יודעת אותם, כי הם שלו” V “תתרחק הרע מי מפעילה את שמו של ישו.”

העברים 3: 13 אבל להטיף זה לזה מדי יום, כאשר הוא אמר: “היום,” שמא מישהו מכם להיות קשוחים באמצעות מרמה של חטא, 14, כי אנחנו עשויים הסועדים של ישו אם הם להיצמד הביטחון שלנו מההתחלה. 15 על כן הוא אומר:

“אם אתם תשמעו את קולו,

לעשות ולא להקשות את הלב שלך כמו ב פרובוקציה “


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

 
A %d blogueros les gusta esto: